miercuri, 8 august 2018

DE 3 ORI MAMA


Pe Gabriela Colceru am întîlnit-o prima oară pe holurile Pro TV-ului, o ştiam de la televizor, făcea parte din gaşca de profesionişti a lui Sârbu care mi-a influenţat viaţa. Iremediabil. De la  Esca, Lasconi, Klimowicz,C R Tănase, Diaconescu şi până la Ioana Santa, Marineasca şi Ioana Muntean, despre care am să vă vorbesc intr-un alt episod. Cum vă spuneam, Gabico, căci aşa o striga toată lumea, era o mînă de femeie, cu multă energie şi o inimă de aur. Ea şi când e supărată rîde. Deşi ne-am vâzut aproape în fiecare zi, timp de 3 ani, n-am dezvoltat relaţii de prietenie sufocantă, bine, nici eu nu sunt genul, eram doar colege. Timpul a trecut nemilos şi în 2014, după 5 ani, ne-am regăsit pe facebook, amandouă însărcinate, cu câte o fetiţă în burtică, urmând să devenim mame cam în acelaşi timp, eu pe 1 august, ea pe 5. A fost o reîntîlnire binecuvântată. Primul an din viaţa fetiţelor noastre l-am petrecut împreună. Ea m-a învăţat să fac primii paşi în meseria de mamă. Cu o vasta experienţă medicală, relaţii aproape în orice domeniu, Gabico (de la Ce se întimplă doctore?) a fost îngerul meu păzitor. Nu ştiu ce m-aş fi făcut fără ea. Am fost chiar internate impreună la Matei Balş. Cu copiii bolnavi de pneumonie. Ea mi-a ridicat moralul când simţeam că îmi fuge pământul de sub picioare. La nici un an de la naşterea Sarei, cea de-a doua ei fetiţă, Gabico rămâne din nou însărcinată. Ce decizie a luat? E asta m-a dat peste cap. Da, femeia asta e un munte. Cu o putere inepuizabilă. Decizia se numeşte Elisa. O vedeţi în fotografie lîngă sora ei mai mare, Olivia. Trecută de 35 de ani, cu o forţă monumentală, Gabico este pentru mine o mamă la puterea a 3-a. Câte dintre noi am avea curajul să spune DA unei sarcini apărute la scurt timp după naştere? Eu recunosc n-aş fi fost în stare. De aceea, o apreciez şi o admir profund. Ştiu că nu îi e uşor dar mai ştiu că şi bucuriile ei sunt de trei ori mai mari decît ale mele. Am scris aceste rînduri pentru doamnele căroră barza le-a lăsat un mesaj în fereastră şi nu ştiu ce să facă. Vă spun eu, desfaceţi plicul şi vedeţi dacă hîrtia e roz sau bleu. Curaj, nicio bucurie vine gratis!

3 comentarii:

  1. Nu cred ca voi mai întâlni pe această lume o persoană atât de saritoate și iubitoare .
    Sunt multe de spus despre ea dar o să mă limitez la un lucru cert:când îmi privesc copilul de 14 ani îmi dau seama că doar datorită ei și lui Dumnezeu mă pot bucura de ea și a rămas pe această lume printre noi după o operație pe creier unde Gabico a fost mamă, tată, soră pt mine.
    O iubesc, o respect și îmi doresc ca DUMNEZEU să îi de-a tot ce e mai bun și frumos pe lumea asta! 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
  2. Gagico asa cum ii spuneti voi, ptr mn este Gabita, fetita cu părul de aur și cei mai frumoși ochișorii din lume. Face parte din sufletul meu, este teribil de bună. E Gabița care nu te-ar refuza niciodată e scut si pansament pt toata lumea. E mirifică!😘🤗😘❤si o iubesc asa cum e!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi cer scuze Gabico sa tastat gresit ☺😊

    RăspundețiȘtergere