marți, 31 iulie 2018

5 PASI PENTRU O ANIVERSARE PERFECTA.


 "În inima mea bat încă două inimi, una pentru Vladimir, alta pentru Şerban. Am ales să nu împart iubirea, ci să o ofer în mod egal." Pe Bella Iza am reîntîlnit-o azi, la prânz, la o cafea, să depănăm amintiri şi să vorbim despre copii. Am cunoscut-o pe holurile televiziunii Naţional TV, acum vreo 14 ani, pe vremea când inimile noastre băteau doar pentru jurnalele de ştiri. Se pregatea să intre în direct. Slăbuţă, cochetă, stăpână pe ea, cu reflexe nobile şi un nume de printesă, mi-a plăcut din prima secundă, fără să şiu că viaţa avea să ne mai aducă faţă în faţa de câteva ori, în două momente importante din cariera noastră. La Guvern şi la Primăria Capitalei. Era însărcinată cu Vladimir când şi-a dat demisia din funcţia de purtător de cuvânt al Administraţiei Străzilor şi mi-a cedat locul. Ne-am zâmbit şi am spus aproape în acelaşi timp. "Poate se ia." Şi aşa a fost. După 3 ani, am adus-o pe lume pe Anastasia iar ea pe Şerban. Cu o săptămână înaintea mea. Zilele acestea  sărbătorim leii zămisliţi în pântecele noastre, firi puternice, inteligente şi neastâmpărate, aşa că m-am gândit să vă împărtăşim şi vouă câteva idei despre cum să organizezi o aniversare perfectă pentru copilul tău. Iar din experienţa noastră s-au născut 5 paşi importanţi pe care ar trebui să îi aveţi în vedere dacă vă doriţi să vă bucuraţi şi voi de ziua copilului vostru. 
1. LOCAŢIE. Alegeţi un spaţiu larg deschis, aerisit, eventual cu multe atracţii pentru copii. Aici, depinde de anotimp. (parcuri, locuri de joacă, la pădure, etc) 
2. INVITAŢI. Nu invitaţi mulţi copii, maxim 10, cei mai apropiaţi. Eliminaţi copiii cunoştinţelor voastre dacă nu se cunosc, alegeţi colegi de gradiniţă, şcoală, vecini, copii cunoscuţi cu care cei mici să se poată distra fără restricţii. 
3. FOTOGRAF. Angajaţi un fotograf bun. E cea mai bună investiţie. Aşa toată lumea se va relaxa, mai ales voi. Şi până la urmă pozele vor rămîne cea mai vie amintire. Străduiţi-vă să le puneţi zîmbetul pe buze şi lăsaţi deoparte orice altă preocupare.
4. MANCARE. Alegeţi mâncare puţină, uşoară, de preferat sandwich-uri, fingers de pui, ceva ce se ia repede cu mîna. De băut, apă multă şi limonadă. Copiii nu stau la masă, ei vor să se joace. Tortul e ţinta.  
5. TORTUL. De casă sau de cofetărie, torutul trebuie să fie gustos. Şi neapărat puneţi pe lista  lumânări, baloane. confetti şi ceva muzică. 

Restul e imaginaţie. Nu uitaţi să vă daţi peste cap de trei ori înainte de petrecere. Vă va ajuta să vedeţi curcubeul din ochii copiilor. La mulţi ani! 
In foto: Izabela Marinescu împreună cu Vladimir, 7 ani şi Şerban, 4 ani 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu