vineri, 10 august 2018

ORLETTE.RO - ELEGANŢĂ ŞI RAFINAMENT


Vă place rochia Oliviei Păunescu? Atunci trebuie să ştiţi că îi poartă semnătura. Materialele sunt alese de ea, designul îi aparţine, mai mult de-atât, e cusută chiar în propriul ei atelier de haine din Floreasca, de pe strada Ceaikovski nr. 8. Al doilea ei job, care îi scoate în evidenţă nu doar personalitatea, gândirea creativă cât mai ales bunul gust. Pe Olivia am îndrăgit-o din prima clipă în care am cunoscut-o. Pentru că e altfel decât multe femei frumoase pe care le-am întîlnit. E un om bun, cu suflet frumos, care se ghideazâ în viaţă după normele bunului simţ. Când a trecut prima oară pragul redacţiei "Ştirile Pro Tv" scriam un material despre acerbele lupte politice. Mi-a atras atenţia timiditatea ei pe care o păstrează şi azi. I-am zîmbit, apoi am tras cu ochiul în jur şi am zărit privirile laser ale bărbaţilor dar şi săgeţile ascuţite lansate de reprezentantele sexului slab. Eu n-am avut nicodată complexe faţă de femeile mai frumoase decît mine, aşa că ne-am împrietenit repede. Prima transmisie în direct ne-o amintim şi astăzi. Dar, timpul a zburat, eu am plecat de la Pro Tv iar  frumoasa Olivia a cucerit o altă televiziune. Antena 1. Azi, e doamna elegantă care ne aduce în fiecare dimineaţă cele mai proaspete ştiri la Observator, îmbrăcată în rochiile create chiar de ea. M-am bucurat mult cînd i-am văzut evoluţia şi într-o zi am invitat-o la o cafea. Aşa am aflat că fata frumoasă de la televizor e după ora 10, designer vestimentar. Admiraţia mea pentru ea a crescut infinit. Sunt milioane de fete frumoase care n-au decît o meserie. Olivia se trezeste la 3 dimineata, prezintă ştirile iar după ora 10 merge la atelier şi face rochii. Alearga după materiale, accesorii, concepe schitele, participă alături de clientele sale la sedinţa de probă, totul pentru ca doamnele care aleg Atelierul Orlette să poarte rochia pe care şi-o doresc. Am comandat şi eu două paltoane de toamna mamă-fiică, fuste pentru Anastasia şi rochii răcoroase pentru vara. Le purtăm cu mare plăcere. Preturile sunt prietenoase, materialele de calitate iar despre cusături, finisaje, trebuie să vă spun, fără să caut prea multe cuvinte, că sunt făcute cu simţul răspunderii. Olivia face rochii de mireasă, de ocazie sau de zi cu zi, fuste, pantaloni, cămăşi, toate pe măsura doamnelor care le comnadă. Şi are cliente chiar şi din strainătate. Ca să vă convingeţi intraţi şi vedeţi modelele de haine realizate de Orlette pe www.orlette.ro sau cautaţi-o pe facebook, cu numele Ioana Olivia Păunescu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu