marți, 14 august 2018

VÂNĂTOAREA DE CLIPE MAGICE


Ea este Elena, Elena Cosma. În primul rând cameraman, una dintre puţinele femei care aleargă zi de zi cu aproape zece kg în spate ca să prindă clipele cele mai importante din viaţa noastră socială, politică sau economică. În timpul liber îşi hrăneşte sufletul cu chipurile oamenilor fericiţi. Fotografiază burtici, mămici, tătici fericiţi dar şi bunici. Cu un aparat infinit mai uşor decât camera de luat vederi, Elena vânează zâmbete, stări sufleteşti strălucitoare pe care apoi le aşează în albumul vieţii. Ne-am cunoscut tot la Pro TV. Eu cu microfonul, ea cu ochiul magic. Impreună am făcut echipă bună. Şi azi ne face plăcere să ne revedm, din păcate, tot timpul pe fugă. Când am născut-o pe Anastasia mi-am dorit câteva poze de care fiica mea să fie mândră, care sa-i amintească de începutul vieţii ei pe Pământ. Elena a reusit să facă cel mai frumos album. Ca să vă convingeţi că nu sunt subiectivă, intraţi pe www.elenacosma.ro să vedeţi cele mai frumoase poze cu părinţi şi copii fericiţi. Felicitări, Elena! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu